Seriöst?

Nu har jag fått en kommentar av en tjej, som jag inte tänker ta upp namnet på men som vet vem hon är.
Detta är en tjej , som har fått för sig att jag härmar allt och alla med mina designer, som om jag avgudar henne. Vilket , jag faktiskt inte gör.jag kan tyvär inte svara på din söta lilla kommentar, för mitt internet krånglar , du får nöjda dig med det här :)! 

Men kommentaren löd såhär :ELSA! jag ser vilken design du har "härmat", ge dig nuuu. kan du inte komma på ngt eget istället? försök :).

Och mitt svar till stumpan / P.S JAG SKULLE ALDRIG ! ALDRIG , SKRIVA SÅHÄR TILL NÅN JAG INTE KÄNDE.: Gulligt att du går in på min blogg , lägger ner tid på att skriva en skit onödig kommentar till mig. När jag faktiskt inte har bett dig om din jävla åsikt ! Jag har inte setat i två timmar framför photoshop och DDB för att få kritik för att jag har "härmat " någon , om jag är en sån härmis , varför lägger du ens ner tid på att titta in i min blogg och kommentera, ett tips , skaffa dig ett liv?


Jag känner denhär tjejen , från ett år tillbaka. Och vi är inte vänner, det är därför jag svarar ganska hårt. Men hon har varit på mig hela tiden och sagt " Wannabee, sluta härma mig med designer. Så jag säger bara ifrån nu. Men , hon kan ju forsätta i sin väldigt bra blogg och fortästta skriva om hur hennes " jobbiga liv " och hur hon har det :)

Lycka till i bloggvärlden tjejen !:) !
3 kommentarer
Postat av: matilda

har du gjort om på din blogg? :D

2010-03-25 @ 15:42:41
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: matilda

sv okej, fin ! ^^

hur såg den ut innan? ;$

2010-03-25 @ 15:56:55
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: julia

ska det va så att det inte går att trycka på länkarna där uppe, eller asså fattar du ?:) du kanske ska fixa det ?:)

2010-03-25 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0