HOME


Skor - Converse
Väska - H&M
Byxor - Cheap Monday - Weekday
Baslinne - H&M
Tjocktröja - Ingen aning.


Usch alltså ! Nej , nu klagar ja faktiskt inte över att jag är förkyld , utan att jag kan knappt gå på foten.

Det började igår , att jag fick ont i sidan av foten , men fixa det med sånna är speciella plåster för de, sen så gick de bra . Men sen idag , på sista lektionen , på musiken , kände jag hur ont det började göra i foten , som om den brann upp. Det var ungefär en halvtimma kvar på lektonen , så bestämde mig för att hålla mig ett tag. Men det funkade inte alls ! Var tvungen att gå ut ur klassrummet för att bryta hopp. då menar jag inte typ asböla , utan mer . - VAFAN HÄNDER ?!!?! , Det gjorde skit ont iaf. Lättade lite på Conversen , ( snörerna ) Så att det blev mindre hårt åtsatta.  Lite bättre nu, men tvivlar på att kunna åka skidor imorgon , med skolan. Skiter i vilket  , jag ska åka skidor imorgon !!!!!

Men annars har dagen varit helt okej faktiskt :) Imorgon , som sagt. Ska va åka till backen för att åka skidor. Så man får väl just nu bara hoppas på att foten blir bättre:)
3 kommentarer
Postat av: Sara

jätte fin outfit :)

2010-02-17 @ 15:48:35
URL: http://ssaraeek.blogg.se/
Postat av: Melinda Dalin

Min dag har vart kanon!

Själv då? :D

2010-02-17 @ 17:27:03
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: v

svar

min dag har bara varit bra:)

sj?

2010-02-17 @ 20:27:46
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0